Szkolenia, które są moją pasją i specjalnością to:
Obsługa klienta (poziomy od podstawowego do zaawansowanego): proces i zasady obsługi klienta, budowanie relacji z klientem, badania satysfakcji klienta
Techniki sprzedaży (poziomy od podstawowego do zaawansowanego): podstawy sprzedaży, trudne sytuacje w sprzedaży, metody wywierania wpływu, psychologia sprzedaży
Komunikacja interpersonalna (komunikacja w zespole, w zarządzaniu)
Asertywność, asertywność w biznesie
Zarządzanie sobą w czasie (IV generacji)
Budowanie zespołów
Posiadam kilkuletnie doświadczenie trenerskie. Najdłuższe z nich związane jest z pracą w działach szkoleń firm handlowych. Dotychczas prowadziłem szkolenia zarówno jako trener wewnętrzny jak i trener realizujący zewnętrzne programy szkoleniowe dla firm z różnych branży. Wśród osób przeze mnie szkolonych byli pracownicy wszystkich szczebli, począwszy od sprzedawców a skończywszy na osobach zarządzających.
Podczas prowadzonych przeze mnie warsztatów staram się maksymalizować wykorzystanie doświadczeń wszystkich uczestników. W połączeniu z moim doświadczeniem i tworzeniem bezpiecznej, przyjaznej, z pewną nutą humoru atmosfery, pozwala to realizować założone cele szkolenia.
Przed każdym szkoleniem szczegółowo ustalam potrzeby organizacji i poszczególnych uczestników. Sprawia to, że każdy program jest w najwyższym możliwym stopniu, dostosowany do rzeczywistych potrzeb. Moja współpraca z klientami nie kończy się na poziomie jednego czy kilku szkoleń. Z wieloma z nich współpracuję jako coach rozwijający indywidualne kompetencje pracowników.
Jestem także autorem i współautorem standardów obsługi klienta dla kilku firm posiadających rozbudowaną sieć sprzedaży, badań mystery shopping oraz kilku projektów doradczych związanych z systemami obsługi klienta.